the time are running out.....


me n' Lara from germany


San Fransisco...... ( fran min roomates kamera)



tiden gar sa fort just nu, 4v.... och nu aterstar det bara 2 kvar, helt sjuuuukt!

jag vill verkligen inte hem just nu, trivs sa jakla bra..... onska att jag kunde stanna typ 2v extra....
har inte hunnit surfa an, skulle ha gjort det idag man jag var pa stranden i sta barbara med nga vanner sa hann aldrig surfa, hoppas jag far gora det snart, det ar sa mycket man vill hinna med, men to little time....

however, sa at vi midda nere vid the beach idag :) sa mysigt och kul, massa bilder och allt haha....dock glomde jag min sladd sa jag kan inte ladda upp nga! hade varit kul att visa lita smatt....far gora det nar jag kommer hem ist :)

annars igar sa skjutsade min vardpappa mig och grabbarna till en av dem kandaste surf stranden och gosh, so hot guys :) hahaha.................nej, jag borde ga lagga mig, skall upp tidigt och shoppa ;) hors snart vanner mina! saknar er enormt mycket <3


// Ann

Kommentarer
Postat av: linnea

du får inte stanna 2 veckor extra, bara så du vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback