ur gullig, trevlig, rar

Butikschefen på lindex är så sjukt trevlig, nettos butikschef med. Personaler på leksaksboden dsm!Som sagt, jag hoppas jag får napp. Skulle vara sjukt roligt att få jobba på lindex faktist, :) hoppas!


Annars så ska jag luncha med Jullan, har inte köpt skrivblock eller ngt än, men va what a heck.. köper i helgen istället.
Träna idag, btw det var nya löpband på friskhuset och gud va najs det var att löpa på dem, :) mer sånt för mig i höst!

-efter massvis med mat, skoj, röj, fest så är det nog dags att söka sig tillbaka till gymmet. Hur som, tack för all "information" och råd jenny, väldigt tacksam och det behövdes för gud så nervös jag var.


/Ann

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ann! Ingenting att tacka över! Skönt att det gick bra för dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback