NU börjar det,

 
(grekland, kefalonia, skala)

Mitt sommarlov är över, jag börjar jobba imorn.
okej..jag kommer tjäna en hel del, men fatta? sommarlovet är
över. å andra sidan, är det inte över iaf.


den dagen jag behöver tänka på när och hur jag ska plugga
till provet.. det är då mitt sommarlov är över.


må tiden rinna som lava. och inte vatten!

japp, ska upp fem imorn, eahm kan bli kvart över.
sen börja jobba sex. dock så jobbar jag bara till elva denna vecka (28)
och sen börjar helvetet, dvs. sex-tre. Kueal!

nej, bör eller ska sova nu. vill bara tillägga att jag såg en underbar film nyligen.
Mamma v id 16. verklighets baserad film. älskart.

aja, me go to bed now, btw... GRECE here i come, i hope. soon.
eahm. vi ska boka. 

- ANN

Kommentarer
Postat av: linnéa

du får uppdatera din blogg lite oftare ann! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback