Movieday

   

Idag tänkte jag ladda upp dagen med filmer.
Till följade så ska jag först kolla på:
Twilight
Love wrecked
Mamma mia
och så får vi se.. några tips?

måste njuta av typ sista lov dagen innan jobbet, ångesten börjar ju träda fram...


Gårdagen:

Pepparkaksbakning med brudarna, jag äter inte pepparkakor men det såg rätt bra ut faktist någorlunda tjocka men, pepparkakor som pepparkakor eller? ajja............. Det blev väääldigt sent, typ ett.. och det regnade. Skulle cykla hem och jag kan dirket inte säga att jag och mörkret är ett resultat.. för det går inte ihop. Så fick sms.a efter en natt taxi ..gratis faktist. Och jag tackar fortfarande föraren!


neeeej mina filmer väntar, har ingen tid att förlora så ha det great.

-gojul' a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback