ann och hennes fel ringda samtal

Han:  hallå ?
jag ; heej , är du hemma ?
han ; jaa snart vadå då ?
jag ; bra, kom till garaget och hjälp oss bära upp all mat !!
han , va ?
jag ; jaa ! kom till garaget och hjälp oss bära upp allt !!!! ( och då blev jag lite aggressiv )
han ; vem är det då ?
jag ; MEN DET ÄR ANN !!!!
han ; jaha ?
jag ; jaa. men kom NER DÅ !!
han ; va ? , vem är det jag pratar med ?
( jag trodde broder min inte typ kunde lista ut att det var jag så därför skrek jag ANNN igen.. )
han ; vem ?
jag ; MEN KOM TILL GARAGET NU.. MAMMA SÄGER DET !!!
han ; vart ?
jag ; TILL GARAGET FAN ! Snabba på dig då !!!!
han ; va ?
jag ; är du trög eller ? .. kom till garaget  nu !!
han , vart ?
jag ; TILL GARAGET SA JAG JU !
han ;  eh ?
jag ; eh ? .... vem är det ?
han ; lucke ?  vem är du ?
jag ; garva sönder mig och ba , oj
han ; du har nog ringt fel !
jag ; jo jag har nog det ha ?.. förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback