huvudstad.

imorn drar jag mig vidare till huvudstaden.
måste få en bekräftelse om att jag slipper
jobba på lördag. annars måste jag tyvärr åka
hem senare på kvällen.. kul? nej, inte direkt.

annars så har jag varit med sofia hela dagen
vi pratade ut rätt mycket, eller rättare sagt sofia
pratade ut :D mitt liv är väl som vanligt.. ja som vanligt.

ska typ boka biljetter snart, sen gå och kolla på någon film.
dock har jag sätt alla filmer jag köpt
- Forest gump
- Dirty Dancing
- Stolthet och Fördom
- The holiday
- På smällen
- A Chinderella story
- Notting Hill
- Bridget Jone's dagbok

hehe, vill bara ha massa gammla filmer att samla på.
på listan nu vill jag ha John Q, The nootbook, A walk to remember
Pearl Harbor, Armageddon.
just nu kommer jag inte på så mycket, men vill ha så många haha.


är det bara jag som tycker att han är super snygg?






Kommentarer
Postat av: Annie

hehhe joorå gummsn :)

vilket datum ?

saknar daj

Postat av: linnéa

han är heet!

2008-08-22 @ 01:17:10
URL: http://lfritzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback