ett jäkla plugg denna vecka,-


hmm jaa.. massa plugg denna vecka!
har två prov nästa vecka,-  historia och engelska - blää
sen har vi precis fått en ny upg. samhälls upg tills v.39
och juste vi hade visst läxa tills imorn... mjovisst spanska HAHA!
det lär jag ju aldrig hinna.. måste redan nu börja plugga till historia!
+ engelskan.. massa j'kla grammatik som jag suger på !  neeed heeeelp..

aja ska inte sitta här och klaga.. tänk positivt .. alla som går på högskola osv..
haha här sitter jag och klagar över ett prov på 34 sidor medans dom jao..
1000 sidor elr vad äre ?  skrattredande.., men ändå ^^

annars så blir inte den hära språkresan av.. jag vet inte om jag
kan spara så mkt och neaj,-  jag behöver kläder ^^  mkt kläder så
resan får väl vänta.. lungt , nästa sommar går oxå så ! :)

that's it !

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback