En röd Ipod shuffler,-

 
en liknade fast röd dårå !

Röd ipod shuffler duger allt väl åt min del :)
1GB - 700 kr  , billigt och bra. elr billigt är det ju inte
men för att vara en ipod så är det ju det!

den är liten och smidig,- precis som jag vill ha det!
och så klart rött,- perfect .... loooove red! 

juste så kan man rista in sitt namn, elr en text
och så klart så blir det Ann Nguyen.. tror jag ! :/ 
aja få se,  .. ska inte köpa den nu. men snart

först ska det inhandlas lite annat och sen nästa månad
kanske det blir en sådan fin liten grejsimojsfjong ^^

min dator är helt beng i huvudet, - fattar inte vad som har hänt
det går inte att klicka påhögerklickan på musen utan att
internet-rutan stängs ner ! elr det står att det har uppstått ett
fel och blablabla.. what's the problem  ?!

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback