drömkille,-




tänk att ha sin framtida man brevid sig nu..
slippa tänka på vem det är och ja allt sånt, ha allt
brevid sig.. ,- folk säger att jag är kräsen men nooe
jag är inte det herreguuud! , vem vill inte ha den perfekta ?!
perfekt och perfekt.. enligt mig är perfekt :

en kille som är skapad för just mig, - det ska bara klicka!
man ska inte behöva hänga , "ragga" .. och sånt skit på en kille
och sen tillslut få hans uppmärksamhet..
är han den killen som är gjord för just dig så ska båda veta
att ni är gjorda för varandra :) , alla vill ha en kille som man 
inte kan sluta tänka på,  som sakt en kille man inte kan leva utan..

och när möjligheten kommer, jaa.. låt det ta sin tiid :)
jag har inte bråttom,-  btw har jag själv märkt att han
inte finns här i katrineholm iaf ...

- Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback