Värdbror


Alexander med brunt hår. Är han inte den sötaste ungen?

Han var så himmla go, varje kväll innan jag skulle gå lägga mig så brukade jag sitta framför TV med värdföräldrarna och titta på nyheter och dricka te, och prata lite. Alex brukade krypa i mellan och sitta brevid mig och hans mor och fråga lite sött "can you scratch my back". Lilla sötnosen är så himmla go, och så himmla söt. En riktig liten clown. Jag saknar hans närvaro, barn är det sötaste som finns. En anledning varför jag vill vara au pair.

Dagen innan han skulle åka till Holland gick han in till mitt rum utan hans mamma och gav mig en kram, han sa att vi skulle hålla kontakten och prata genom webcam på internet, sedan gav han mig ett spelkort och sa att jag skulle komma ihåg honom varje gång jag tittar på den.


Visst finns det jobbiga ungar, men lär man känna dem och deras sätt så kan de vara så himmla goa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback