awkward silence



Som ni kanske vet, bär jag linser... men på träningarna skippar jag helst det, liksom vad behöver jag se skarpt?, dock blev det lite pinsamt idag. Hmm, varje gång man gå in och skall dra sitt kort står alltid ägarna där och hälsar eller så sitter dem vid sofforna och hälsar.

Denna gång, gick jag in..såg att någon satt där, två styckna desutom..hälsar och tror att det är ägarna(!)

tyyyyyyyyyyyyyst.....ingen hälsar tillbaka, pinsamt. jag försöker dra mitt kort, det funkar inte, drar igen.. fan vill bara fortsätta gå! gå liksom, men kortet funkar inte. Tillslut kom jag iväg, börjar as garva för mig själv, går förbi en tant och som tittar konstigt på mig, hon trodde säkert jag var psykisk sjuk eller något.

hehe skratt för dagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback