Körkortet





titta så söt, åh lugna (max2) ungar vill jag ha hand om.. orealistiskt kanske men, åh helt underbart med småbarn

Jag har ju haft lite ångest inför mitt körkort och jag vill ju ha den så snart som möjligt, men ett samtal alldeles nyligen fick mig att slappna av lite. -Det var nämligen från skandinaviska institutet angående au pair. Hon frågade hur jag ligger till och så, och då sa jag att jag fortfarande har körkortet att slita med, att jag haft fullt upp i skolan och inte haft tid att lägga så mycket tid på just au pair ansökan just nu.

Inga problem sa hon, efter som jag tar studenten sommaren -10 så har jag gott om tid, och egentligen skulle jag redan i december upp på intervju så ansåg hon att det inte var så nödvänligt eftersom jag inte ska iväg förän efter juli någongång. Så en ny tid fick jag och det kommer att ske vid slutet av februari istället och då behövde jag inte vara klar med körkortet för det. Utan då skickades endast min application, referenser osv till London för att jag ska kunna bli godkänd som en "au pair". När jag blivit godkänd då kommer dem på SI att hjälpa mig allt annat som skall fixas innan allt skickas till huvudkontor i USA (NYC). Och sedan fortsätter det......

Men jag vill ändå ta körtkort snart, helst i januari då det inte är så mycket skola....


source, o här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback