give us more time 2gether, cause we like it

Igår var det ju bara för bra, små tjuriga var vi för att vi blev avsläppta så långt bort som egentligen inte var så långt bort iaf, hursom så gick vi in på Zara, men då insåg jag och fia hur svårt det är att kolla på kläder när man vill ha skor så vi drog till NK och gick direkt till skoavdelningen. Och GISSA VAD?! hehe, jag kom hem med ett par skor, ett par bruna från Don donna, och hela dagen gick jag med ett leénde på anisktet.

Vi åt luch och sedan gick vi på en guide-tur inne på dramaten, och tufft säger jag-speciellt deras garderop som innehöll 30 000 dräkter?

Efter det så gick vi alla tjejer i klassen, eller nästan alla till Grodan och åt middag. Kunde inte bli godare med blåmusslor i grädd-vitlökssås...mums!

Ja och sist så återstod självaste teatern, som var så där... jag fick den sämsta platsen, en lång kille satt framför mig så jag satt i princip och lutade mig över fia under hela teatern haha, men men jag klarade att hålla ögona öppna. Tror inte det här med teater är min grej, jag föredrar mer drag i det hela typ en musikal med musik, dans och häfftiga saker. Trevlig dag i alla fall, vi har redan börja planera något annat med klassen (iaf vi tjejer)






söta babes






daggen




hihi, malin- klassens Whitney Port




garderoben


middag på grodan




taket inne på dramaten, ca 50m upp


vissa bilder blev lite mörka, men jag ville inte ha blixten på när hela publiken satt där inne.


Kommentarer
Postat av: mariesofie

hahah jag och julia ser ut som små hundvalpar. haha sööööta

2009-10-10 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback