Weekend,

Jag är så glad att veckan gick så fort, och helg behövs.


Glad att det kommer bli en skoj helg också, tråkigt att jag ska jobba men det är en annan femma.. På fredag skall jag iaf till Linnéa och fira den bruden, att hon ÄNTLIGEN är 18!! thank god, Sedan på lördag är det MS, sötisen som också ÄNTLIGEN är 18, vi har väntat på dig gumman :P och sist med inte minst så är det söndag, som skall spenderas i en biosalong för the movie 2012! Den ska vara grym har jag hört. Så mys eller hur? åh, känner redan nu att helgen kommer rinna som vatten den med...men aja snart är det jullov och det tackar jag för.

Det kommer bli mycket att köra bil och hålla på med mitt au pair sökande, förstår ni att det snart är dags för mig? Jag längtar otroligt mycket, att bara få komma ut till en annan värld, och seriöst göra vad jag vill. Bo mer söta barn och ta hand om dem... Kommer dock sakna alla hemma, fira jul tsm med släkten, gå på massa släktmiddagar, mina vänner... åka till sthlm då och då. Men va fan? tänk om jag hamnar i NYC eller Caly.. då klagar jag inte. Njuta snarare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback