Power-nap

Boy det behövdes, efter att Anh drog slocknade jag... det var mörkt ute och det passade inte bättre med en riktig power-nap. Riktigt skönt, och snart måste man börja filosofera lite. Gud vad jag inte vill, trött. Det står att jag ska ta det lungt ikväll. Men jag går mot spådomen och pluggar istället, eller de kanske menar att plugga är att slappna av? 


Nu ska jag iaf filosofera. Eller är jag lite hungrig och måste äta först? -Alla dessa bortförklaringar alltså, jag kanske måste städa rummet först... kanske ska åka och träna? hmm, kanske ska titta på en film innan jag börjar. Jo, ja.. Göran måste vi ha prov?


Btw, Anh glömde sin godis påse här... haha någon är utan godis ikväll och någon har godis att äta :) well thank you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback