my sweet night






okej, då ska jag berätta vad jag gjorde, om det blev fest eller gh....kvällen började med att grabbarna ringde mig och frågade om jag ville käka på rodhos..men icke ville jag.. efter ca. 1h ringde dem och hämtade mig...där satt jag i bilen och var på väg mot vingåker, vi tog en liten break at the cementary och knackade lite på dörrar.. (en dörr), fick även lite svar. John kissade nästan på sig ;) , jag och matias garvade mest... du är så söööööt JOHN!. nej vad hände sen då? vi hälsa på en vän till dem i vingåker också, hejhej. och sen var det raka vägen till strångsjö. Knackknack, här är det fest.. in och säga HEJHEJ, ut och prata med john...- Ann jag vill hem och sova :( ..-okej då john vi åker hem..In till festen igen och HEJDÅHEJDÅ.. och så åkte vi hem och där tog resan slut.  det va skoj grabbar. vi gör det igen snart, fast då tycker jag att vi åker till umeå :)



-ann hälsar nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback