måste bara berätta





jag är höjdrädd.. jävligt rädd och att hoppa studsmatta är inte min grej direkt. Men idag så hoppade jag över fotbollen, (taki var ändå inte med så) och hoppade studsmatta med brudarna.. Ole var rar så han lät oss göra massa volter och så, eller "lärde-oss-att-göra-volter.se" och det roliga med allt var att jag var för slööö och allt gick bara slowmotion i luften. Om inte Ole eller Fia skulle stå där hade jag nog brytit nacken.. rejält :P

tillbaka till varför linnéa vill döda mig, :D jag är rätt rolig som vän och trött ibland. Så igår så var jag lite rastlös, valde några roliga grabbar och bjöd in min sköna linnéa.. hon förstod inte våran humor.. så hon blev mest irriterad och tyckte att vi var dumma i huvet. ungefär så. och sen skrev vi lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback