Linnéa Fritzell






Jag kanske aldrig har skrivit om denna flicka så mkt på min blogg, det är för att det inte finns några ord som kan beskriva henne. Så fort man sätter sig framför datorn och ska börja skriva något om fru frizell och lisa frizell som pojkarna kallar henne så tar det stopp. Varför? Jo för hon är en människa som inte har några ord, inga ord kan beskriva henne och om man säger med andra ord så skulle jag nog kalla henne för gud. Massa folk tror på gud, men ändå vet dem inte om gud egentligen finns.. Ungefär så är det med Linnéa, jag älskar henne sååå jäkla mycket, men när det kommer till varför.. så finner jag inga ord om hur underbar hon är.. hon är bara linnéa fritzell.. linnéa som ingen kan ogilla, en vanlig basket tjej som är älskad av mig ann nguyen



Kommentarer
Postat av: linnéa

ann, vet du hur mycket det här värmer? jag börjar faktiskt gråta, jag älskar dig något otroligt och jag kan inte föreställa mig ett liv där du inte är med. jag ser fram emot många år med dig vid min sida. kärlek till dig ann nguyen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback