dagens köp




12.oo Msn.

Ann- Vill du åka till norrköping med mig?
Johanna- hmm, kanske?
Ann- åååh?
Johanna- När går tåget då?
Ann- 13.00, så klä på dig !
Johanna- eahm.. hmm okej då.

Detta betyder att jag och Johanna var i norrköping och träffade på Jake Gyllenhaal.. eller iaf look a like :) haha johanna blev självklart kär, men det var jag som fick se honom hela resan. (tycker inte att jake är så snygg) men grabben var rätt het iaf faktist.  Nej, jag kom hem med lite saker. nöjd faktist. dock ville jag så gärna köpa dem där jeansen.. men plånboken tappade sin vikt så snabbt. Får helt enkelt åka upp till sthlm och shoppa ist. vore ngt faktist.

nej nu ska jag umgås med linnéa. pusshejs kvälls.

-anny

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ann = the shopping-girl!

Johanna = snåljåpen ?

2009-02-07 @ 23:23:45
Postat av: annej

ann: köper allt som har med tyg att göra

johanna: kräsen som fan! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback