somehow music just keep making it special...


Får ni chansen, åk hit... 30 min från Sta Barbara, helt underbart!

Lyssnar på Kings Of Leon- Sex is on fire, så mycket minnen... Remix= Zante, Orginal= Sta Barbara....

Minns när jag och Lara gick till en bar med våran värdpappa och hans vän, i stort sätt var det bara äldre människor där.. haha men som sagt, så hade vi det trevligt med Coca Cola och spanade in några yngre (om man kan kalla dem yngre? 24?) killar där inne (dem enda) njea, inte så modell snygga men vi fick minsan kontakt med dem (kan vara för att även vi var dem yngsta tjejerna där inne). Ingen vågade prata med varandra så vi bara stod där, glodde på varandra och flina.. härlig känsla eller vadå?

Känslan att gå på Rincon beach, med alla surfkillar staplade i rad med deras blöta rufsiga hår, sittande i halvtnerdagen våtdräkt..Ett fint leende, och hälsningsfraser som om man kände dem 3 år tillbaka. Kan inte beskriva hur snygga dem var, men det är väl bara att fantasera själva.. Ännu trevligare var att man även fick vara den enda tjejen på stranden just då. Lyckost? ohyeah definitely!

Så mycket jag vill dela med, men ju mer jag berättar desto mer längtan och saknad jag får. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen... har väl inte hunnit smälta att jag faktist varit i USA, och faktist var där i 4 veckor. Jag som hade tjatat om detta i så många år, nu är det över? Vad händer med tiden? varför går det så fort.... lite förvirrad här.



Stanna tåget, jag vill faktist gå av nu.


fick även ett sms från Lara, God I miss her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback