Sta Barbara



Tänkte om ni ville veta lite om min värdfamilj:

Mamman heter Christa och pappan Jim. Dem har tre söner: Christian 18 år, Benjamin 6 år och Alexander 4 år. Familjen bor ca 3 mil från Sta Barbara, så jag och tjejerna som ska bo hos familjen kommer att åka buss till skolan. Dem som kommer stanna där med mig är Lara 19 år från Switzerland (vet inte hur det stavas på svenska) och Helene 19 år från Frankrike. Tjejerna kommer dela rum och jag får ett eget, varför det blev så vet jag inte :P. Annars så är hennes pojkar baseball spelare men säsongen tar slut  i slutet av juni så dem kommer i stort sätt vara på camping när jag är där. Kanske träffar dem, iaf dem yngsta tror jag.

Det var i princip lite iaf. resten behåller jag nog för mig själv :)


xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback