Sverige - Portugal

Så här ligger det till, jag skulle egentligen åka med
mina kusiner samt deras små barn.. men det kan bli en aning
för kalt för barnen och därför kan det ställas in..
och jag vill inte ha kanske som svar när det gäller att gå kolla
på ronaldo!

och just därför frågade jag emma och fia om dem kände till någon som
ville åka och kolla på matchen, vilket gav resultat på att dem själv
jätte gärna åker. så vi bestämde att kolla upp med emmas pappa
om även han vill hänga med så vi får skjus. det går inga tåg hem tyvärr.

men, alla biljetter på ticket.se är slutsålda.
DOCK finns det kvar biljetter på biljettshop.se samt slutsålt. (ringde och kollade upp)
och bägge sidorna säljer inte "svarta" biljetter utan båda är
anslutna till ett bolag, och betalar skatt.. dock kan priserna vara
lite högre än orginala. men vad gör det?  - ronaldo fortfarande eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback