ljuva lov måndag

Idag, - igår sov jag hos linnéa.
Vi kollade på mirrors. dock slockande jag innan midnatt.
så vi stängde av och somnade om, (jag är inte så rolig att kolla på film med)

haha, ska berätta en rolig sak som hände during the night.
- linnéa börjar skrika och gör gråt ljud, jag själv som var så
kissnödig var redan vaken så jag typ klappade lite på henne så
hon skulle lugna ner sig. hon tystnade direkt och somnade om haha.

senare på dagen var jag nere på stan med johanna och linnéa
vi gick runt och runt, hade allmänt trevligt :) och sen tog vi varsin hotdog.
tänkte på dag hahah .. korv med senap och ketchup...

- a

Kommentarer
Postat av: linnéa

hahah jag blev lugn när jag såg ditt söta ansikte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback