onsdag

MORGONSPROMENAD
okej. morgons-promenad? hell no. jag är för trött. det funkade inte så bra,
jag och linnéa kom haha inte ens 100 m från hennes hus så vände vi, det
blev bara för kalt. (hade dunjacka båda två) men det hjälpte inte.

JEPERDY

vad gjorde vi inne? jo spelade jeperdy :D - linnéa vann, hon kunde för mkt om
don quijote.. men men hon var duktig annars med. jag var/ är inte så allmänbildad he.. (!)

FRISKHUSET
var även duktig och åkte och tränade, en sak jag inte klarar av är när det är andra som
ska löpa samtidigt som mig. känner mig utmanad så jag måste löpa lite mer än den andre.
blev skit trött, tror ni killen brevid stannade eller? nej!
så fort han gick av, dog jag.. sprang till core passet och körde det. det var kul. nöjd.

A SHOT AT LOVE WITH TILA
juste, jag kollade på a shot at love with tila .. vilken diss! :/ haha stackas Bo..
visste ni att hon var vietnamese? Och heter typ ngt annat.. Nguyen i efternam iaf. coolt.

-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback