kärlek

här sitter jag, (pappas dator trots) .. min gick ju sönder. förfalskad windows?! hur det nu gick till.
lyssnar på sean kingston - eahm hans låt ni vet ...black out vad fan heter den..hans första iaf! aja.
juste beautiful girls ha. så hette den, som sagt. jag som tyckte det var så mysigt igår
när jag gick upp så tidigt, borsta tänderna och var små pigg och kröp ner i sängen igen. dock
endast i 10 min ..jobbet ni vet. sju på morgonen, vilken dum jävel kom på den idén? 
det jag ville komma fram till var att jag skulle göra precis samma sak fast jag fick stanna
kvar i sängen mer än bara 10 min.. men vem försöker jag lura? gå upp när man är trött och
borsta tänderna för att bli lite piggare och sen krypa ner igen? vem gör det? ha.. jag försökte men nej tack.

ska snart sätta mig ner med finansering&kalkylering böckerna och få in alla möjliga kalkyl-metoder.
rätt så kul dock, not. men ändå. jag somnar inte iaf. har mig själv att tacka.. tack för att jag inte valde spit.

juste ska även skriva en berättelse om herkules, herkulina? om sin vägsjäl eller vad det nu var minns inte.
en heel data A4.  svåååårt, för en själv står ju vid den vägen...fru dygd tar jag nog? - too america babeeee.

-a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback