Tandläkartid

Japp, nästa vecka ska jag på undersökning. Fick precis en kallelse klockan 13.30.
Tycker att det är  så osmidigt när det är under skoltid...
fram och tillbaka, jag ska nog ringa och
boka om. När jag kom hem kollade jag även på the hills.
jag är nog ett fan av det nu.

ska strax börja plugga lite engelska ..och spanska claro. lägga mig tidigt, inte allt för tidigt
jag blir så seg då. en ny dag imorn och då får man äntligen säga det tgis. dags citat.

vi började prata i skolan om vad man egentligen skriver när man bloggar och då började
folket berätta vad dem skrev, vi skratta och hade kul..
och sen tänkte jag efter vad jag skrev om.
- ärligt är det bara dystert, kritiskt och tråkigt. jag skriver bara det dåliga.
jag börjar bli dvärgen i pärkvists bok.
måste ändra på det, om jag nu kan.  se nu börjar det igen. jag lär mig aldrig.  och så igen...och så fortsätter det.

-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback