sent update.

suttit med fk. är inte klar, får göra klart allt imorn och faktist skippa träningen. - är nöjd med dagens plugg-insats. får se vad det blir av med detta.. förhoppningsvis positivt. nej. nu ska jag lägga mig, imorn är det bad och vad mer? inget mer. vi har spanska. eahm. jag är typ expert på barnvagnar nu. fråga mig om ni ska köpa jag ger tips. ;)

nattnatt.

-a



Pappa Thai -
Elias vad är det?, är du ledsen?
Elias - Nej
Pappa Thai - Vad är det då?
Elias -  Jag väntar på Carro! ( i detta fall var det mimmi)

Han är lite unik Elias, han leker och rör på sig hellre än att sitta framför tv och spelar tv-spel
med dem andra barnen, därför drar han ner oss. Dock kan han bara två namn vilket var Emelie och Carro.

- det tar på kraft att leka med Elias....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback