Tidig morgon

image289

Skor från åkes skor, Byxor från H&M, väska från wedins,
tröja från
Factory Outlet, Jeansjacka - Factory Outlet,
Halsduk från Nelly.



Annars idag, vaknade jag vid sex. gjorde i ordning mig lite frukost både till jobbet och till nuet.
Åt inte ens upp min macka, och drog iväg. (cyklade)
Kallt var det, och ja. tiden gick rätt fort. Städade och sen cyklade jag till min kusin.
Sov där lite sen åkte jag hem, skrev lite med bea på msn, och somnade in. SMART.
Det är så här, att jag har prov på tis och ja.. hade inte öppnat boken fören efter tuppluren.

Nu är jag klar med mina anteckningar, och ska snart läsa in dem. Lär nog stanna upp till midnatt idag
måtro? , lär jag säkert göra. men aja har mig själv att skylla på.

Är inte så trött heller så, det är lungt.
Har även pratat lite med Tilda, om en resa nästa år. Hoppas det blir av! :D
Och kanske en resa i år? om det inte blir ngt med den andra resan ?
Aja få se vad tiden leder oss.. Jag ska absolut på semester utomlands i år. Ett måste!

nej, nu ska jag forsätta med mina studier.

- ANN

Kommentarer
Postat av: Eric

Tack så mycket Ann! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback