Piano/keyboard

Äntligen på jag vet inte 20 år har jag som sagt beställt en
så jag kan lira lite.. längtar inte mkt till att den kommer !

Annars idag, så kollade jag på simon dvs beatris (underbar brud ;).. eller hur bea?)
aja simon, som spelade tennis.. as duktig!

senare åkte vi till jenny, vilket inledde med spanska glosor och lite prat
här och där. trevligt! 

dagen fortsatte med fotboll , värmbol hemmaplan :) vinst med 1-0 bavvo!
och nu sitter jag och inte gör ngt alls. vilket är mkt dumt!
spanskan väntar så hejjs på er!


- ANN

Kommentarer
Postat av: M.kello

nu är det bara det svåra kvar, spela :D

2008-05-11 @ 21:29:12
Postat av: Eric

go värmbol go go! men julita är endå bääst! FORZA JULITA ^^ /E.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback