nytt hår

image281

kan inte säga att jag gillar längden, kort :/
men aja, får leva med det i två månader sen tänker
jag inte klippa mig på ett år! nej jag skoja. men inte på länge iaf.
och jaa.. jag vet att håret växer snabbare om man klipper det men
ändå liksom, mitt hår hinner växa så långt som jag vill iaf så det spelar
ingen roll asså,

annars idag så har jag sovit, fick däremot även cosmopolitan
i posten, :) hitta massa nya sidor man kunde handla på, på nätet.
så ska kika på det lite mer till helgen, just nu borde jag..eller bör jag
plugga lite matte och spanska. Nationella imorn och prov på torsdag.

jag kommer klara det galant, det kommer vara sååå lätt!
fantasera att det är lätt så kommer hjärnan att automatisk
ställa sig in på det ! tro mig, grabben som sa det han vet  8-) haha


- ANN


Kommentarer
Postat av: Oscar

jag gillar din frill Ann! Mkt fin : )

Postat av: matiäs

Haha, det är ju så ;)

2008-05-13 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback