Matte Nationella Del 3


image282

Ja, hur tyckte jag att det gick?
Så där, det var mycket lättare än del 2 så jag grät iaf inte.
Hann heller inte med dem två sista upg. eller hann och hann, jag
skrev lite men det blev inte korrekt ..men aja kanske får några poäng iaf.

och vet redan nu att jag har fel på en sak, eller jag har säkert mer fel men
en sak är jag helt säker på. Men det är inte hela världen.

Jag får börja acptera att man är fortfarande duktig fast man inte får mvg.
I alla fall, idag ...just nu har jag huvudvärk.
Ska plugga lite spanska, men det vore jätte gött med lite sömn. fast nej
jag sov igår så det blir inget idag. Ska däremot träna...ta en alvedon?
det är inte så farligt va?  nej, det tror jag inte.

jaa. ha en fortsatt trevlig dag :)

- Besos y abrazos

Kommentarer
Postat av: Eric

Det gick dåligt för mig också på nationella idag. Hann inte med allt och har massa fel... :(
But heey we are still good ^^ /E.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback