Första doppet

Efter jobbet, så drog jag till Tilda och vi gjorde
sällskap ner till värmbols match mot visby gute if? (vinst till hemmalaget 4-0)

Vid matchens gång kom även bea och jenny och gjorde oss sällskap.
senare drog jag med jenny och bea, vilket även ledde med lite
sola på beas brygga :)

som även slutade upp med oss tre i vattnet :D det var lite skoj.
lång historia .......

- japp näck är allitd skönast.

sedan skjutsade jenny hem mig (på min cykel) och jag fortsatte vägen
själv.. jag får tacka mina brudar för denna underbara (oplanerade) dag!
det blir bäst när man inte planerar! :)

(återkommer med bilder)


lite snabbt om gårdagen som jag glömde skriva om -
jag och erika tog en kvälls-promenad :)
och vi hade det jätte mysigt! , tack för äpplet btw ^^

(å.m.b)

- ANN 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Som Bea sa:
- "Det är inte meningen att man ska vara annat än naken".

Jag instämmer. Ann förresten. Vi tar fotbollen/hockeyn nästa vecka (: Är ju trots allt kvar 4 veckor till. Haha.

Fotnot.
Tack för idag. Bästa sommardagen hittills. Tack :)

2008-05-31 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback