då kör vi det då vännen min,

jag vet nu inte vad jag ska skriva, får inte fram något.
då jag tänkte på det hade jag typ massa att skriva till just dig! :)
men nu, vet jag inte..jag får inte fram något, fast på tungan vill man ju
säga en hel del..vill bara att du ska börja inse hur vacker du är!
vill inte att du ska trycka ner dig själv, och jag ska inte säga något
för jag vet inte vad du innerst inne känner..

men vad du ännu känner.. släpp det! :) tro mig, du är jätte vacker
och alltid varit, okej nu låter jag som värsta lebben men så är det icke :P haha
vill bara att allmänheten ska förstå och veta hur satan sööt du är bruden!

inte bara söt, ett hjärta av guld också! en av vännerna jag hoppas på att
hålla kontakten livet ut, kan du själv tänka dig.. vi går det med barnvagn med
varsin hund brevid.. d.v.s sally brevid dig sen om det blir en hund för min del
vet jag inte, kanske ronaldo ist..vem vet! veeem vet? låt gud styra ödet
det enda vi behöver göra är att respektera och mata dem med djur och människooffer :) ha.

som sagt, det har snart gått ett år. och kan själv inte säga att jag inte har haft det roligt
med er, dig i detta fall. du är en underbar människa är allt jag har att säga :)
ta åt dig som fan, du förtjänar det.. det vet du. finns det någon mer som är så omtänksam
som dig? tvivlar.  ja ännu en gång. du förtjänar det bästa helt enkelt.

aja, nu blev det ett rätt långt inlägg iaf. och det jag vill komma fram till är att du är en av dem
vackraste människan på denna planet kan du inte förstå det?
- en väns öga ljuger aldrig..

ja, nu får vi bara hoppas på att du tror på every single word jag skrev.
för jag menade allt.

- Ann Nguyen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny arnell va :)

2008-05-24 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback