3 veckor kvar.. lider!

jag lider verkligen sista sträckan nu som verkar vara 1 mil.
vi kommer ju ingen vart och det bara blir mer och mer i skolan.
NÄR tar allt slut? .. har prov på onsdag. och jag var verkligen dö
slut/trött/död/seg i skolan idag. är så jäkla skoltrött att jag vill typ svimma
och hamna på sjukhus i 3 veckor sen blir skit frisk när vi har sommarlov.
det vill jag..

nej jag skoja, det vill jag inte alls.  men typ något liknande iaf!
kanske typ sova i 3v. det vore nog något för mig :)

aja, jag ska inte precis säga att jag är skoltrött.. för där sitter alla treor
och ass garvar till mitt inlägg. BLAblaa! skit på er.
- jag får iaf studiebidrag i två år till :P haha inte för att det är så mkt men ändå
ni får nothing, om ni inte sliter som djur ;) vem är det då som lider? :) nooot me.

nej, nu är det väl historia som gäller ? :S fan vad jag hatar historia..

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback