Alicia Keys konsert på hovet i sthlm.

Det var med andra ord, så jäkla unbelivable...
Hon är en så fett grym live artist så det inte är sant.
Att få höra No one live var jag finner inga ord. skit asså
man har hört den låten tusentals gånger på radio, tv i skolan
vart som helst.. och sen få höra den live.. IRL liksom.
Kan ni fatta? , nej hon var totaly grym - woth the money

Konserten var underhållande, rolig att kolla på samtidigt
bara bra låtar.. så som a woman's worth, if i got you,
like you never se me again, falling, no one, my boo
var faktist också med.
Och juste , dansarna var fett gryma dem med.

nej det spelar ingen roll hur mkt jag skriver, jag upprepar ju bara
samma sak hela tiden, alltså hur bra det var fast med andra uttryck ;)

aja helt klar 5/5 ,- bilder och typ videos kommer upp lite senare
dock hade jag ingen digitalkamera så tog med min mobil, ingen vidare
grafi på både bilder och videos, men det ända som räknas är ju att höra hur
det lät right? :)


- Ann

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback