midsommarafton

hos johanna :)

började bra, slutade gött! 

Jag - komiker ? skådespelare... ni vet vem det är!!  han var västa legenden
genom tiderna....eahm blablabla den allmäktige!!

L - Bruce?

Jag - ja, BRA! sen efternamnet, eahm löpa...jogga annat ord!!

L, L, E - BRUCE SPRINGSTEEEN!!!

Jag - BRAAAAAAAAAAAAA!

F - men va fan, han är ARTIST! 

L - du kunde ha sagt Summer of 69, då skulle alla fatta!!

F - hahahaha det är bryan adams!!!



L- JAPANS HUVUDSTAD !!!
J - TOKYO!!
L- NEJ, TVÅ ORD!!
J, F, E - EAMH?

KOM IGEN!! ni kan, eahm APA STOR!!!!

J- HONG KOOOONG!

VI - DET LIGGER I KIIIIIIIIINA!!




som sagt, alla är inte smarta hahah- ;) 

- ANN

Kommentarer
Postat av: linnéa

hörru hörru, jag sa inte japans huvudstad! jag sa en stad i japan ;D

Postat av: lering

du vet, vi vippar håller ihop!

2008-06-23 @ 21:43:12
URL: http://fucklering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback