HEJ BEA

jo det är så här att jag är så jäkla omotiverad att skriva just nu,
men trots det gör jag det iaf.. för beas skull!

denna vecka har ja, hänt en hel del :) både från de goda och det dåliga..
hmm vi börjar med en måndag...(förra veckan)

Måndag - då jag hade redovisning i samhäll (jag och tilda pratade om bloggar)
Tisdag - hade jag naturkunskaps prov om genitik.. ni fattar inte, jag pluggade på morgonen endast
och tur som jag hade fick jag ändå vg :D
Onsdag - hade vi svenska redovisning - om ronaldo ;) haha jag ägde.
Torsdag - lärde vi känna grabbarna genom en idrottslektion /kub.
Fredag - badade med joe vilken senare ledde med mer grabbar från gänget -
-luke, kristopher, brandon, joe och en till? jag säger bara brandon asså...
Lördag - STOCKHOLM! senare d.v.s.  23.00 åkte jag till borås!
Söndag - Kom hem rätt sent från Borås- hade shoppat där också. sen ja mm vad gjorde jag mer?

Denna vecka ..
Måndag - Skolansdag - vi var vattensport och jag var surfare haha.
Var med bea och jenny där efter och sov på beas brygga!! :D:D (träffade aaron på kvällen också ha!)
Tisdag - SVERIGE VANN! !! goo ZLATAN ( HOS MILLA :D )
Onsdag - d.v.s idag PORTUGAL !!!! goooo RONALDO <3

japp imorn åker dem hem (kanadenserna/usa/sverige) grabbarna. tråkigt tråkigt :P
aja, vi har väl fått våra vackra moment jenny?  luke haha. han är väl si så där rätt snygg? ;)
och jag ÄLSKAR verkligen WILL.. gaaah .........not

nej, nu kvitterade turkiet precis. hmm bra eller dåligt? jag tycker dåligt.
annars, så ska jag snart lägga mig. kolla på vänner först sen somna, btw skulle vi träffa grabbarna
sista gången men jenny är inte hemma, och jag vill inte gå själv så. hmm hoppas dem drar hem lite
senare :D så jag får min soccer-game against luke.  400 meters.... DIE. ? eahm dive.

- tack och godnatt  ANNND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback