fullt upp,

har varit dålig på att uppdatera sen torsdags
men mina kusiner från Borås, stholm samt örebro
har varit här en sväng :)  - nämligen till emelies efter "kalas"
aah, haft det underbart och fyfan va kul jag hade !
älskar att vara med dem.

elias inga ord, hur jäkla söt den grabben är!
kan lägga upp ngn bild på den ungen också.
obeskrivlig.

alva-jo , haha finns det ens barn som kan bli så söta?
hennes stora ljus blandad bruna/gröna/blå ögon
angelina jolie läppar och ja... inga ord där heller, hon är
så jäkla söööt. dock kan ingen bära henne förutom hennes mamma
och pappa, - lite tråkigt :P haha

alvin ! alltid varit den söta rara :)
kramar och pussar, så jäkla mysig unge!!

ja..ungar nu för tiden...

jag måste kila till min kusin och hämta min cykel .. sen cykla till
johanna! och kolla på EM-finalen :)
GO SPAIN!

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback