två förfäliga prov är nu över,-

image154

men som sakt det kommer mer v.40 !
ännue jobbigare faktist .. matte och natur! :S gosh
aja,- det är om en vecka det ! puuhh..
annars idag var jag och köpte lite kläder till lilla alvajo ^^
sedan var jag då på synundersökning , - fy va snälla dom var ! :)
ska dit på tisdag igen och få ett par linser som test i en måndad ..

jao först var det faktist rätt obehagligt att ha linser ,- fast efter typ
15 min så började man vänja sig så det var lunke *
han rekommenderade även att jag skulle ha ett par brillor
hemma .. så får väl köpa ett par oxå :P

juste, två prov denna vecka har tagit slut på mig ..
är nästan sjuk och är skit trött!
imorn har vi sovmorgon,- elr iaf vi som har desktop :)
snart ska vi ha två prov till.. jösses kommer detta sluta med
att jag ligger där förlamad elr vadå ? :P haha

nää, nu ska jag faktist ta och sova :D trött som fean------farao :D fabian  haha*

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback