farao vad trött jag är,-


jag är helt slut trotts att det har varit helg..
fredags så cyklade jag till mina kusiner ,- mimmi kom hem :)
lördags ,- sthlm och shoppa från 09.11-19.15  helt otroligt..
på tåget fick vi t.o.m sitta vid trapp upp gången för att det inte fanns platser..
men vi hade lika kul där haha ! :D  anh kom även till mig när jag kom hem från
sthlm :) vi åt chicken nuggets göttgött .-  sedan prata vi som fean och hon satt vid
datorn medans lilla jag tog en tupplur ;P tills morgonen därpå :)
söndag,- åkte ännie hem.. jag och mamma åkte till emelie&alex deras father
kom hem från vietnamn och berättade om resan :)  det var spännande och kuel.

vi fick höra att våran farfar skulle så himmla gärna vilja komma hit till sverige så
vi pratade lite med pappa och så och bestämde att han skulle få komma hit
i sommar :) det ska bli mysigt , har inte träffat honom på typ  2-3 år nu tror jag ?!
aja.. annars har jag börjat plugga naturkunskap.. vet maybe little to late men ändå
har inte orkat verkligen.. ush*  känner värsta ångest att jag inte pluggat lite tidigare !
inget kommer in just nu, och de som kommer in glider ut lika fort så vet inte vad
jag ska ta mig till :S .. är så stressad, ! så mkt denna vecka .. gör mig nästan galen !
och som sakt det är bara JÖSSES början !

v.39
måndag - 21 engelska glosor samt historia redovisning
tisdag - spanska översättning
onsdag - naturkunskapsprov
torsdag - 21 engelska glosor
fredag - matteprov 

jao jag ska la verkligen njuta av helvetes veckan nu :)
VÄLKOMMEN ÅTER ,- ..............................  not!!


    två söta bilder på lilla alvajo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback