Beautiful girls,-



Jag har blivit dö kär i den.. undra varför .. naesh vet inte !
Annars så hare varit rätt gött, - vi har prov snart !  fean 34 sidor te v.38 !
HATA historia.. piss tråkigt... däremot är naturkunskap och mattish funfun ^^

Hmm .. jag var i etuna i lördags med tramish,- shoppade till mig
en jacka, skjorta, skärp,t-shirt ja.. och typ små saker!
Ska .. elr måste dit snart igen., ska köpa en mkt beautiful väska seru :D
haha yesyes. carlings mktmkt trevligt folk - ps. tuna park


Veckan går så fort, asså imorn är det torsdag ( då har vi spanish ) borriing..
sen äre fredag ! sen HELG kan ni tänka er ? :D wiiiiieee
och snart är det jullov.. och plötsligt är det sommarlov !
sen ja, sitter man där med man och 2 barn  ;D haha

som sakt, ska jag te nyhem på fredag med mina två kära vänner !
vi ska hälsa på gammla mentorer .. mkt kulsikul ^^ saknar verkligen dem !
gosh.. nina har slutat med att röka .. gud så kul för hennes skull ! :)

aja, där var typ lite ..- har varit så jäkla slö på skriva blogg.... elr ens sitta framför
datorn, - problemet är ju att jag har fått sämre syn .. kanske inte bara berodde på
datorn utan oxå att jag helst läser på kvällarna.. :/ så ska väl till någon optiker snart !
jaa, tänker inte ha glassisar .. nesh .. så fall linser helt klrt .

that's it ! 

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback