mvg i svenskan, unbelievable

jao , grammatik provet :) gick ju bättre än jag trodde... var ganska lätt med andra ord
fick 92/98 och mvg låg på 89 .. hade inte alls pluggat mkt till provet..
kollade igenom lite då och då och började plugga riktigt sista dagen innan provet.
kan inte fatta varför man får bra resultat när man pluggar som minst och dåligt när man
sitter och råpluggar i veckor! .. och jag har verkligen inte lätt för svenskan asså
fick vg när jag gick ut 9.an och ja; no comments yaahe..

annars idag så somnade jag i skolan, gud va trött jag är.. sista lektionen , historian så ba smack
slocknade jag och ba vakna av att hon stod och babblade jag vet inte vad.. :S
aldrig varit så trött som idag på historia lektionen.. ush nästan hemskt!

imorn så har vi NK prov, jao sista för kurs A .. och som sakt wish me luck.. ush mer än VG snälla
elr åtminstode VG.. annars jäklar,-  jag är helt utsliten och har spanska samt 21 glosor i engelska
till imorn oxå.. tror jag skiter i dom faktist!

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback