Mattematik

Satan va glad jag är :) , ska inte avlsöja för mkt , men fick 37/42 på ett prov .
Så det är ja väldigt stolt över, och så idag fick vi reda på matten-nationella oxå , faktist stolt
över mig själv :D:D inget att klaga på iaf. kanske missa en sak men what ever vafan ^^

Så får faktist hoppas på ett mvg i matten ! ,  ja tror fan ja kammar in ett iår .. elr
tror och tror ja hoppas iaf. gahaha ! .. just nu gör vi ett till prov i matten.
faktist så tycker ja att det är kul med matte prov :S , vete varför men man
känner sig säkrare på något sätt ! så det är ju positivt, hoppas ja får lika bra
resultat på de provet som förra :D

Andra prov snart :

 Matten 8/5 v.19
 Musiken 14/5 v.20
 Svenskan 22/5 v.21
 Biologi  v.23

Inlämningar :

 Bilden, ( skulle vara inne förra veckan men ;P )
 Franskan- Bokrecention
 Engelska - The voyage

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej söt! Grattis, så duktig du är! Rolig blogg.. Idag har jag färgat håret, skit najs, skönt att bli omhändertagen ibland. Hoppas du mår bra! Ses nästa gång jag är hemma. Kram/C

2007-05-08 @ 13:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback