Fel nr ,-


Haha jösses va pinsamt det var,-
Jag skulle ringa min bror , men jotack så ringe jag fel pers.
skulle be broshan komma ner och hjälpa oss bära upp allt mat
ungefär så här lät konversationen ;

Han:  hallå ?
jag ; heej , är du hemma ?
han ; jaa snart vadårå ?
jag ; bra, kom till garaget och hjälp oss hämta mat !!
han , va ?
jag ; jaa ! kom till garaget och hjälp oss bära upp allt !!!! ( och då blev jag lite aggressiv )
han ; vem är det då ?
jag ; MEN DET ÄR ANN !!!!
han ; jaha ?
jag ; jaa. men kom NER DÅ !!
han ; va ? , vem är det jag pratar med ?
( jag trodde broshan inte typ kunde lista ut att det var jag så därför skrek jag ANNN igen.. )
han ba ; vem ?
jag ba ; MEN KOM TILL GARAGET NU.. MAMMA SÄGER DET !!!
han ba ; vart ?
jag ba ; TILL GARAGET FAN ! Snabba på dig då !!!!
han ba ; va ?
jag ba ; är du trög elr ? .. kom till garaget  nu !!
han ba , vart ?
jag ba , TILL GARAGET SA JAG JU !
han ba;  eh ?
jag ba ; eh ? .... vem är det ?
han ba ; lucke ?  vem är du ?
jag ba ; garva sönder mig och ba , oj
han ba , du har nog ringt fel !
jag ba , jo jag har nog det ha ?.. förlåt

sen la jag på !!  -  jösses tur nog hade han comviq så jag slössade inte så mkt pengar ..
fean fattar inte hur vi kunde snacka så länge ens ? hahah fyfan va pinsamt..

så här var det, nr. var stefans gammla nr så det var därför !! så jag ringde faktist inte fel..
killen hette Lucke.. tror det är ett smeknamn och att han bodde i märsta fick jag fram
haha .. jösses var jag tvungen att vara så aggressiv.. detta kommer aldrig att hända igen !
that's typ it ... juste jag köpte mascaran idag :D så får se hur det blir imorn :)  hennes son
var ju rätt söt :P haha ^^

Ann

Kommentarer
Postat av: adirf

uppdatera din blogg, jag vill läsa vad som händer hos dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback