With Arms Outstreched


Hej.                                                    


God Jul och gott nytt år.
Själv hade man ass trevligt igår :) , thihi dejan han är sååå sköön ^^
Och tack för chanel örhängen MIMMI , gash älskar dem :D
Hela julaftons kvällen så spelade vi kort haha catch tror jadet stavas ? elr som ni andra kallar
det "kotten". tahaha .. aja och första matchen var mot Martin och Dejan,
jag och mimmi vann dårå så sämst de var... sen mot Carro och Martin så
körde vi inte klart och fick tyvärr mindre poäng ! =/
Aja, sen så gick vi ner till undervåningen och kollade på Djungelboken 2 .. haha
Och kollade på MTV.  50 cent  ;D fett skööööön haha ^^

Sedan kom tomten, fett skön igår ^^  ungarna hade lucia tåg oxå. sötast !
Fick alla klappar.. och sen lunkade vi hem ! ja sov hos Carro och Mimmi :)
Sncka till två sen slocknade vi.. ;P , idag åkte vi till Ryan och åt där ..
sen fick vi skjuts av hans till  hannas hus, där vi bytte bil och plockade upp 
dejan och hannas bror gustav :) bilen startade och vi åkte till hans för att
hämta edwin, och sen släppte vi av dejan och gustav.

och carro släppte av mig och hon åkte vidare till emma :)  så såg min dag ut tills nu..
ikväll så ska de ha midda hemma hos mig så :) då blir det väl det bara ikväll. 


   120302-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback