Sunday



Söndag igen, gud vad jag hatar söndagar....Min vardag varje söndag är att antingen jobba, sen plugga och typ göra ngt rastlöst hemma. När vi var i Zante skulle jag sitta på Blue Waves och käka middag, sen var det liksom Rescue som väntade. I Santa Barbara så var jag (första veckan) på bussen hem från San Fransisco, eller så var jag hemma och umgicks med Lara och familjen, titta på film och åt popcorn. Lite mysigare vill säga....

(vet att jag har tjatar om usa den senaste tiden, men gud vad jag saknar..ni anar inte)

nej nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: emma

hej, jag vet inte vad du har gjort med din blogg? ser helt mysko ut. men ja det kan du. men vi har inte lika mall. tyvärr

Postat av: Anonym

hej, jag vet inte vad du har gjort med din blogg? ser helt mysko ut. men ja det kan du. men vi har inte lika mall. tyvärr

2009-09-13 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback