0498248012

Scary! telenr. 0498248012 ringde mig precis, men det såg ut som en typisk telefonförsäljare nummer så jag orkade inte svara.. sen så la dem på. Dock efter det blev jag ändå lite nyfiken och undrade varför jag inte svarade och kommer inte kunna få svar på vem som faktist ringde från början.

Jag började då söka på eniro.se och det kom inte upp ngt, så på länken brevid supersök, slog jag in nummret och det kom fram till att det är en sådan här bluff!

från en blogg:
0498248012 ringde mig alldeles nyss, och efter en sökning på google så stod det på flera ställen att man inte ska svara, och absolut inte trycka 9 om man svarat. Det är tydligen ett "fejknummer", och de påstår sig ringa om en kryssning och ber en trycka 9 för att bekräfta, men då kostar det en massa pengar istället.
Bluff alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback