Grekland 16/6 -09

 

Då var det bokat och klart!, vi åker till Grekland, Zakynthos- Laganas den 16/6 klockan 06.15 hehe! Det kommer bli hur sjukt roligt som helst, längtar redan. Åh, kan det inte vara juni nu??? Btw, vi åker även till Vietnam några veckor efter Grekland resan.. här talar vi om semester år för mig! Give me summer god.

En sak till, Ronado... ta det luuungt med bilen!  tänk om han hade dött... då skulle jag ha lagt ner fotbollen. Och en liten sak till.. jag fick ett kort på mitt fadderbarn, världens sötaste! kan lägga upp bilden senare.


.a

Kommentarer
Postat av: frida

åh, dit ska jag också åka. Vilket hotell ska ni bo på? :) vi ska till exakt samma ställe!

Postat av: Jullan

ANN! jag var så uppspelt förut så jag glömde fråga vilket land ditt fadderbarn är från :) ?!

2009-01-08 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback