'försovit mig'

Har legat i sängen, kollat i teoriboken och däckat totalt... vakna upp för bara några minuter sedan och nu kan jag inte somna om. Det är typiskt en Ann sak, att sova... och somna så där, men nog var det skönt i alla fall :) Somnar säkert så snart jag lägger mig ner igen ska ni se, men just nu sitter jag och lyssnar på Coffee & Cigarettes-Michelle Featherstone och kommer nog att spela den ett littet tag till. Denna låt spelade sönder mina 'datahögtalare' ett bra tag i våras och ger nostalgi för både glada och jobbiga minnen. Just därför älskar jag låten, musik är underbart!

Nej, nu tycker jag att det är dags att stänga av allt och låta hjärnan vila igen :) får ju inte glömma att jag faktist går i skolan imorgon.......


/Ann  natt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback