TGIF

thank god is friday!
ska bli super skönt med helg, och vill åka till sthlm för lite shopping,
är rätt sugen nu, men vet inte vad ja vill ha... jag får se om det blir av.

annars idag var jag nere på stan med mamma igen, och köpte lite ljus till mitt
rum. samt en jätte fin växt. lång hängade typ, ni vet säkert vad jag menar.
juste köpte även en liten spanska lexikon bok till mig själv. det behövs! (mamma köpte)
samt stift till min penna. det går åt när man går i skolan...

vad har jag mer köpt, jo en bok vid titel - ps i love you. (ps. jag älskar dig)
den verkar jätte bra, sen om jag läser den är en annan sak. hehe

idag ska jag iaf ta det lungt "om" jag nu ska till sthlm. så jag har kraft
att gå runt och köpa saker. men jag vet inte om lönen kommer räcka till allt.
nej nu ska jag kila och kolla på oth. ses!

-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback